Bonuspalloja ja autonosia – mikä homma?
Futurezin parin vuosikymmenen ajalta mahtuu asiakaskuntaan jo melko määrä “kantiksia”, joille toimitamme osia ja varusteita vuosi toisensa jälkeen.
Tulimme siihen lopputulokseen, että jos maitotölkistä saa mitä erikoisemman värisiä bonuspisteitä – kyllä jonkinlaisia täytyy saada viritysosistakin.
Alla F* Bonuksen lyhyt oppimäärä ja ajankohtaista tietoa asiakastileihin liittyvistä kampanjoista.
Miten ja mistä F* Bonareita kertyy?
Keep it simple. Aina kun verkkokaupastamme jotakin ostaa, kirjaamme siitä talteen F* bonareita. Näitä ei ole millään muotoa pakollista käyttää, eikä asiasta murheita ottaa jos ei boonuksista sun muista ilmaisista ämpäreistä perusta.
Jos pisteitä kuitenkin tahtoo hyödyntää, se onnistuu helposti – pisteet ilmaantuvat automaattisesti kaikille verkkokauppaamme rekisteröityville, tai sinne jo rekisteröityneille asiakkaille.
Pisteet pysyvät asiakastilillä tallessa, ja rekisteröityneenä on tilauksiaan ja niiden kulkua muutenkin helpompi toki seurata.
Montako pistettä sain?
Kun käytät 100 euroa, saat 100 pistettä. 1€ = 1 piste, suosimme yksinkertaista matematiikkaa.
Mikä F* Bonuspisteiden arvo on ja miten niitä käytetään?
Pisteitä voi käyttää koska vain osana tilauksen maksua, teknisistä syistä pienin määrä on 100pistettä.
- 100 pistettä = 1,00€ ale.
- Määrän kasvaessa hyöty kertaantuu. Esimerkkinä, 1000p = 15€ alennus ja 2000p tuo jo 40€ alennuksen.
Näiden ohella ilmaantuu järjestelmään vaihtuvia muita etuja tai näytetuotteita asiakkaan hyödyksi.
Vinkkaa kaverillekin -kamppis – pisteet talteen kaverinkin ostoksista!
Verkkokauppamme ominaisuuksiin kuuluu asiakkaan henkilökohtainen “suosituslinkki”. Toisin sanoen, jos kaverisi aikoo ostella pian pultteja ja muttereita, voit kopsata kyseisen linkin asiakastililtäsi ja vinkata että klikkaappa kuule itsesi tämän kautta ostoksille. Löysät pois ja lantit talteen.
- Kun kaverisi tulee sivuillemme linkkisi kautta ja innostuu ostoksille, kertyy ensimmäisestä tilauksesta bonusta myös sinulle aivan kuin omistakin ostoksistasi.
- Kaverisi saa ylimääräisen 1000 pisteen bonarin heti kärkeen tilauksen tehtyään.
- Win-win, kaikki siis voittavat – niin me Futurezilla, sinä, kuin kaverisikin!
Huomioitavaa:
Noudatathan hyvän maun rajoja. Älä spämmää linkkiäsi palstan täydeltä pitkin matonkutojien tai postimerkin keräilijöiden keskustelufoorumia, käytä tervettä maalaisjärkeä ja vinkkaa kaverille silloin jos/kun siihen näet aihetta. Räikeistä tai jopa haitallisista väärinkäytöksistä ei kerry etuja kenellekään.
Kirjoita tuotearvostelu, risuja ja ruusuja
Palaute on kaikkien etu, niin hyvä kuin huonokin kunhan se on perusteltua ja asiallista. Jos jokin tuote saa huonoa palautetta, saisi se myös nopeasti kenkää valikoimastamme.
Voit kirjoittaa tuotearvostelun mistä vain tuotteesta jonka olet hiljattain (rekisteröityneenä) tilannut, kerro muillekin miten meni – oliko tuote pakattu fiksusti, toimiiko se kuten pitää tai oliko asennus vaikea? Ajasta ja vaivasta järjestelmämme palkitsee 150 pisteellä, eli 150€ ostoksia vastaavalla kertymällä.
Katso asiakastililtäsi mahdolliset vaihtuvat kausikampanjat, välilehdeltä ” F* Bonus & Edut ” !
Huomioithan että bonuspisteet ovat asiakaskohtaisia. Niitä ei voi siirtää, yhdistää, antaa tai myydä. Ongelmatilanteissa, otathan yhteyden asiakaspalveluumme niin hoidetaan homma.
Selkeät järjestelmän väärinkäytökset ja muu epärehellinen venkoilu ovat meiltä autoalalla pois, eikä moinen ole hyväksyttävää. Epärehelliset toimet voivat johtaa asiakastilin / pisteiden sulkemiseen tai korvausvastuuseen.